läggas in

2008-12-15 @ 14:39:25 Permalink Gravid med Krabaten Kommentarer (5) Trackbacks ()

Jaha… då har man vart hos BM. Det vart… väl helt ok.

Fick ta prover och sedan träffa BM. Berättade lite om hur jag mått och om hur mina matvanor ser ut nu för tiden. Hon gick för att prata med en läkare och vart borta en stund. Sen kom han (läkaren) med henne till mig och han sa att han tyckte att de bästa vore att lägga in mig på sjukhus. Han trodde inte att tabletter skulle hjälpa nu. För min kropp har tydligen ställt in sig på svält och så är jag uttorkad. Då de bästa skulle då vara att ligga med dropp i några dagar. Det vart en del förklaringar och fina ord men jag kommer inte riktigt ihåg allt.

Det hela kom väl som en mindre chock. Hade ju gått dit i tron om att jag skulle få tabletter och sedan gå hem igen. Eller jag är ju hemma nu, kommer först åka in till sunderbyn imorgon på morgonen.

 

Nu ska vi snart lämna tösan hos mamma. Ids inte börja dra med henne dit imorgon. Jag vet inte hur länge de tar och jag vill gärna att goben stannar med mig ett tag där. Känns lite skrämmande att vara själv i två dagar. För BM sa att jag skulle ställa in mig på minst två dagar.

 


Kommentarer

Postat av: Malin

Ojsan det lät ju inte så roligt :/ Men bra att dom gör nått åt det iaf! Hoppas allt kommer lösa sig!

2008-12-15 @ 14:47:11

Postat av: Ida

Hoppas att det ska bli bättre nu då iaf. Och hoppas att det går bra att vara där även om sjukhus inte är det roligaste. Ha det bra!

2008-12-15 @ 16:24:02
URL: http://storasysteryster.blogg.se/

Postat av: Bela

Vad tråkigt, men hoppas att det blir bättre! Du har otur du :(

2008-12-15 @ 20:13:43
URL: http://www.metrobloggen.se/bela

Postat av: Emelie

Darn. Just som när jag är frisk och kry så är inte du det. Hoppas det går bra med allt, lite oroskänsla fick man när man läste inläggen..



Kram

2008-12-16 @ 12:27:40
URL: http://yoem.blogg.se/

Postat av: Elin

Stackars Gumman! Hoppas du blir piggare då du kommer hem iaf. Ring nå?

2008-12-16 @ 12:37:31
URL: http://gaffelnasa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback