lergigan 25 mg

2008-12-29 @ 11:38:51 Permalink Gravid med Krabaten Kommentarer (0) Trackbacks ()

Nu har jag vart hos läkaren.
Hon var trevlig. Hon frågade om jag ville bli inlagd igen men det trodde jag inte var nödvändigt.
Jag fick lergigan 25 mg utskrivet. Kunde kombinera det med lergigan comp och hoppas på bättre resultat. Vi får väl se.
Man blir fruktansvärt trött av dem har jag hört. 25 mg alltså. Så jag vågar inte ta någon nu. Goben ska iväg och hjälpa sin bror med att flytta. Inte så lyckat som man slocknar när man är själv med tösan.
Skulle höra av mig om jag kände mig sämre och ville bli inlagd. Kommer nog inte att hända! Ingen dropp om det inte är absolut nödvändigt här inte. usch.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback