mkt bättre

2008-12-04 @ 10:46:10 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

Så, nu känns det mkt bättre.

Har fått sova ostört i några timmar. Det är helt otroligt hur mkt bättre man kan känna sig efter att man fått sova!

 

Just nu sitter jag och dricker kaffe för att jaga iväg den sista tröttheten. Ådi sitter i famnen och myser med mig, den gullungen.  Han har blivit så go på senaste. Ska alltid upp i famnen. Överallt och hela tiden. Nästan så att man får bli arg på honom ibland. Haha.

Om lite mindre än en timme så ska jag iväg och hämta tösan från förskolan. Sedan ska jag försöka få tag i min syster och tvinga hit henne. Goben kommer ju hem idag, men det blir nog först till kvällen så det vore trevligt med lite sällskap fram till dess. Och tösan är ju så överlycklig när hennes underbara gudmor kommer hit :D. Och jag skulle kunna passa på att städa eller baka lussekatter eller något liknande.

 

 

Hoppas på att kunna lägga ut lite bilder på ett julpyssel jag håller på med lite senare. Det har tagit några DAGAR nu, men förhoppningsvis blir det bra tillslut, när det är klart. Ni får hålla ögonen öppna.  


Kommentarer

Postat av: camilla'

michael behöver hjälp med engelskan(han har prov imorgon) och med hårfärgning, och jag har lovat att hjälpa honom, så kan nog inte komma idag... :(

2008-12-04 @ 13:29:27
URL: http://ccurry.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback