nu är vi i haparanda

2008-12-08 @ 10:25:10 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Nu är jag och tösan i Haparanda hos mamma. Känns bra, fast lite ensamt. De finns ju inte så där överdrivet mkt att göra här ute i bushen. Nåja, syrran skulle komma hit efter skolan.

 

Detta är mest troligt gobens sista veckan i Umeå. Det känns så bra. Sen borde han vara hemma till januari. Det skulle vara så skönt.

Man borde ju tycka att jag skulle tycka att den här sista veckan ”inte var någonting” men helt ärligt så känns det som att sekunderna KRYPER fram. Tiden har aldrig gått så långsamt.

Och helgen vart inte heller så bra. Jag var mest ledsen och arg om vartannat och tösan vart grining. Antagligen var det inte så kul att komma hem till sådant för goben. Förhoppningsvis har alla arg- och ledsenhormoner spökat färdigt för min del. Iaf dem som kommer mer eller mindre utan anledning.  

 

Annars då? Planer i veckan?

Jag ska ta mig neråt staden någon gång under veckan och köpa lite nya kläder åt tösan. Hon har bara 3-4 tröjor i den storleken hon har nu. Inte bra, inte när man inte har tvättmaskin i lägenheten. Sen kanske jag firar att jag gått in i v 12 och köper nått åt krabaten (går in i v 12 på tisdag).

Sedan är det ju julklapparna också. Jag och syster får ta och slå våra kloka huvuden ihop och försöka komma fram till någonting. Om nu inte de förslagen jag har duger ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback