riktigt sjuk

2008-12-12 @ 21:19:02 Permalink att vara mamma Kommentarer (2) Trackbacks ()

Tösan är sjuk. Riktigt ordentligt sjuk. Varm som en kamin. Och så hostar hon lite, och spyr.

Min stackar, stackars lilla tösan. Hon har legat i min eller gobens famn större delen av dagen, eller bredvid oss på soffan.

Gav henne en alvedon för något tag sedan och den verkar hjälpa för nu har vi fått i henne några matbitar. Annars har hon bara druckit lite must och vatten.

 

Har bäddat i vår säng så hon ska kunna sova där. Vill verkligen inte låta henne sova i sitt eget rum när hon är så här dålig. Och vill hon inte sova hos oss så släpar jag in en madrass i hennes rum. Så de så.

Fast jag tror hon kommer sova hos oss. Hon har vart så pass borta under större delen av dagen så hon har nog inte haft den blekaste aning om vart hon har varit. Min stackar lilla tösa.

Hoppas hon inte behöver vara sjuk så länge.


Kommentarer

Postat av: camilla'

och gissa om det tär på mitt samvete..? :/

2008-12-12 @ 22:26:36
URL: http://ccurry.blogg.se/

Postat av: Tessah

men ursh va jobbigt. Hoppas hon kryar på sig snabbt!! Det är så synd om dom små när dom är dåliga och så hjälplösa.



kram kram!

2008-12-13 @ 01:20:32
URL: http://tessah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback