tips mottages tacksamt

2008-12-30 @ 15:28:19 Permalink film och böcker Kommentarer (2) Trackbacks ()

Sitter och känner mig lite smått… rastlös?

Svårt att hitta ett ord som passar. Illamåendet sitter i. Det kom smygande på morgonen och har ökat fram tills nu. Nu verkar de hålla sig på en någorlunda kontrollerbar nivå.

 

Har sett klart tredje säsongen av heroes på datorn. Så nu finns inget nytt att glo på. Suck. Tråkigt. Vad ska man fördriva tiden med nu då? Att glo på tv är en bra aktivitet. Lagom ansträngande när man mår dåligt.

Tips på bra serier eller filmer mottages tacksamt.  

 

Har även läst sista harry potter boken och ”luftslottet som sprängdes” av stieg larsson. Fick dem i julklapp av goben.

Gick fort att läsa. Båda var bra på sitt sätt. De enda negativa var väl att båda var sista delen i en serie och det var väldigt länge sedan jag läst de andra böckerna.

Att läsa är också en bra aktivitet. Speciellt om man känner att man måste ligga ner!

Tips på bra böcker mottages också tacksam. Men inga sådana där ”detta har hänt på riktigt” böcker. Det pallar jag inte just nu. Tänk på att jag är gravid och känsligare än… ja jag vet inte vad! Haha


Kommentarer

Postat av: Ida

superroliga böcker som jag kan rekommendera är alla av Martina Haag, de är väldigt lättsamma och roliga :)

2008-12-30 @ 18:18:03
URL: http://storasysteryster.blogg.se/

Postat av: Emelie

Böcker att läsa; Twilight serien. De är otroligt bra och fängslande, även för de som inte ens diggar vampyrer, du kommer digga det efter dessa böcker. Trust me! ;)





Serier; Där är jag inte så hemma, jag är mer en bokmal. Men jag föredrar greys anatomy, CSI, my name is earl osv. haha





Ps. Jag har bättre smak för böcker än serier.

2008-12-30 @ 19:43:57
URL: http://yoem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback