trött, så trött

2008-12-01 @ 05:54:52 Permalink att vara mamma Kommentarer (0) Trackbacks ()

God morgon gott folk.

 

Idag har det blivit en tidig uppstigning här. Före fem. Gäsp. Tösan har även vaknat två gånger inatt. En gång vid tolv och en gång vid fyra. Så det har inte blivit så där överdrivet många timmars sömn för min del. Har ju börjat få så jätte svårt att somna om efter att jag vart upp med henne. Kan ligga och vrida och vända på mig i närmare en timme innan sömnen kommer igen. Väldigt irriterande. Man går ju omkring som en zombie halva dagen.

 

Nej antagligen blir det hemmastudier idag, IGEN. Jag måste få sova. Jag blir tokig. Jag förstår inte hur jag ska ta mig igenom den här veckan om det blir så här varje dag. Men man ska väl inte ta ut nederlaget i förskott, utan hoppas på det bästa. Men det är ju lite lättare sagt än gjort. Personligen brukar jag hellre förbereda mig på det värsta. Och det kommer jag göra genom att SOVA efter att jag lämnat tösan på förskolan. Sedan får jag väl plugga när jag får lite tid över.

 

Nej nu ska jag väl sätta mig på soffan och försöka hålla mig vaken i en och en halvtimme till.

 

jag vill!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback