trött, trött, trött.

2008-12-04 @ 07:25:25 Permalink att vara mamma Kommentarer (1) Trackbacks ()

Trött, trött, trött.

Tösan vaknade kring tolv och sen vid fyra. Och var vaken till fem. Fast jag gjorde mitt bästa för att försöka söva om henne.  Hade verkligen ställt in mig på att det var god morgon efter ca 40 min. men sen somnade hon.
Själv somnade jag inte om lika fort. Vred på mig i säkert en timme innan sömnen kom. Väldigt irriterande. Är fortfarande väldigt trött.

 

Sitter och äter på en macka nu. Ska väcka tösan på några min så jag kan klä på henne och gå till förskolan med henne. Sen blir det nog hem och sängen för min del. Annars orkar jag nog inte med resten av dagen. Tålamodet ligger snart på minussidan. Inte bra.


Kommentarer

Postat av: Elin

Måste bara få fråga, det du skrev om hoppets stjärna förrut, är det för sent att skicka nu? Annars hade jag gärna varit med.

2008-12-04 @ 10:29:48
URL: http://brightvividangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback