underbart

2008-12-30 @ 10:38:30 Permalink Miljö/välgörenhet Kommentarer (2) Trackbacks ()

Idag hände någonting underbart. Eller inatt/i morse. Är lite osäker på tidpunkten.

Vaknade upp av att tösan kom in till oss. Hon har ju fått en vanlig säng nu så när hon vaknar så kommer hon smygandes in till oss. Hur som helst så hade jag haft en konstig dröm och låg och tänkte på den. Sedan kom jag plötsligt på att jag var gravid. Och att jag inte mådde illa! Helt sjukt.

För det mesta brukar illamåendet vara väldigt starkt på natten/morgonen. Därför får goben nästan alltid ta henne på natten och morgonen.

 

Vet inte om de var den nya tabletten eller vad det var. Kan ju hoppas på att medicinerna hjälper. Hoppas verkligen!

Nu på morgonen tog jag däremot en comp för jag vill inte bli trött. Vart faktiskt rätt så dåsig efter kvällspromenaden med grannen. Försökte hålla mig uppe för goben hade LOVAT mig massage men nej… den jävlen kom inte och la sig före jag somnat. Morr (och det hade inget att göra med att tösan hade vaknat och han var tvungen att söva om henne. Nej, nej... haha).  

Hur som helst så känner jag ett lätt obehag i magen och halsen av compen. Men de gör jag ju alltid efter att jag tagit dem. Förhoppningsvis hinner kroppen ta upp den innan jag kräks. Om jag kräks.

 

Nej nu ska jag pilla ihop lite frågor till en kompis. De ni ;)

Kommentarer

Postat av: Emelie

Liv är så söt. :)



Vad bra att medicinen verkar funka så här långt. Vad skönt att komma ut på en promenad och att få sova ordentligt. Saknar ditt sällskap! Det har hänt en del sen sist :)

2008-12-30 @ 12:13:56
URL: http://yoem.blogg.se/

Postat av: Elin

Hoppas allt är bra. Miss you baby.

2008-12-30 @ 14:51:51
URL: http://gaffelnasa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback