ännu en vaken natt

2008-02-02 @ 03:21:56 Permalink att vara mamma Kommentarer (0) Trackbacks ()

ännu en vaken natt. min älskade lilla solstråle kan inte sova. jag förstå inte vad det är, ska hon bli som sin mamma och få sömnstörningar eller vad det nu ä som har spökat här? tur att jag inte ät så trött.
men jag älskar henne endå, mitt lilla charmtroll! hon kan ju inte hjälpa att hon inte kan sova. det är säkert jobbigt för henne med.

det är endå rätt mysigt att sitta här med henne. hon är helt avslappnad och trygg, på väg att somna. man känner sig behövd. på dagarna vill hon ju vara själv så mkt.
"så stor och stark på dagen men så lite mitt i natten"



för övrigt så tror jag att jag håller på att få denna vinterns första förkylning. har ju undrat vart den varit. men nu verkar den vara på gång. smyger omkring och väntar på att få slå till riktigt ordentligt. förhoppningsvis blir de värsta dagarna nu till helgen så jag orkar själv till veckan. om inte så åker nog jag och liv till mamma! saknar ju vojkis lite ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback