promenader

2008-02-21 @ 09:01:37 Permalink att vara mamma Kommentarer (0) Trackbacks ()

 

Igår var jag och tösan på TRE promenader! Första gången gick vi med malin och hennes bebis. Andra gången gick jag ut med tösan för hon vägrade somna och var jätte kinkig här hemma. Passade på att svänga förbi Ica också. Tredje gången var på kvällen efter åtta när tösan vägrade somna, igen.

 

Vet inte riktigt vad det är med min älskade lilla tösa just nu, när hon är så här. Goben tror att det kan vara fler tänder. Om det är det så hoppas jag det går fort den här gången. Sist tog det flera månader!





ps. vet fortfarande inte vad jag ska baka. tips och recept på nått utan choklad önskas!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback