veckans plan

2008-02-05 @ 09:42:11 Permalink att vara mamma Kommentarer (2) Trackbacks ()

nu har jag åkt fram och tillbaka mellan haparanda och kalix rätt mkt på senaste tiden. men det är kul. saknar mammsi och vojkis en del. men samtidigt vill jag vara hemma med sambon och sova i min egen säng.

men nu är jag hemma igen. och kommer nog vara det ett tag till.

detta är veckans plan:

-mammaträff
idag är det mammaträff. jättekul att få se allas små bebisar! kan knappt vänta

-städa
idag ska jag även städa. usch. inte lika kul men det behövs verkligen

- handla
måste handla lite så jag kan böra baka

-baka
tösan fyller ju år snart. då ska man ju självklart bjuda på fika. hoppas de kommer massor med folk. behöver träffa människor!

ja det var väl allt, som jag vet om just nu. skulle gärna ha filmkväll någon kväll så om någon är intresserad så är det bara att höra av er ;)

Kommentarer

Postat av: camilla'

hoppas att du bakar något riktigt gott!

2008-02-07 @ 13:18:52

Postat av: Rebecca

Kikar in från en tråd på Familjeliv och lämnar ett avtryck. :-)

2008-02-07 @ 22:44:48
URL: http://www.rebeccas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback