god morgon?

2008-07-14 @ 08:47:51 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Är det för sent att skriva god morgon nu?

 

Jag har världens träningsvärk i rumpan och i ryggen. Cyklade till jobbet igår på morgonen. Fick ett extra pass igen. 
På jobbet visade de sig att ett pass jag fått var dubbelbokat (IGEN!!). Så jag åkte hem igår på eftermiddagen. Väldigt skönt att få komma hem. Hade nog vart ännu roligare om man inte haft sådan satans träningsvärk!

 

Planer idag då?

Ikväll tror jag att vi skulle ha en filmkväll. Vet inte riktigt vad goben svamlade om igår men, men… det blir nog jätte bra!

Vädret är ju inte så där jättefint men kanske skulle man försöka ta sig ut en sväng i alla fall. Kanske promenera till ica med tösan eller nå.

 

Jag är för trött för att skriva någonting vettigt just nu.

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback