god morgon

2008-07-22 @ 09:42:35 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

God morgon gott folk, även om klockan börjar närma sig förmiddag.


Nu var det ett tag sedan jag satt här och uppdaterade någonting. Men har helt enkelt inte haft lust. Dessutom har det väl inte hänt så där jätte mycket heller.


Jag är i haparanda för det mesta. Jobbar och sliter. Tjorvar med mitt schema. De tar bort pass ifrån mig hela tiden, de är så mkt dubbelbokningar. Jag blir så less. Men ikväll så har jag faktiskt en natt. Usch vad jag vill börja skola igen. Det är så mkt lättare. Haha!


Kommentarer

Postat av: malinm

Nu har äntligen min nya hemsida och design från Spotlife kommit! Jag vill veta vad du tycker om utseendet! Lämna en kommentar och säg vad du tycker :)



/malinm

2008-07-22 @ 09:47:47
URL: http://malinm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback