god morgon

2008-07-28 @ 14:27:50 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

God morgon gott folk.

 

Ja jag skriver god morgon fastän klockan är över två.

Det är nämligen så att i lördags började jag jobba 21.45 – 07.00 på söndag. Sedan jobbade jag 15-21.30 på söndag kväll. Och idag ska jag ut och jobba natt igen.

Hur som helst så var min plan att vara uppe så länge som möjlig på söndag kvällen när jag kom hem så jag skulle kunna sova så länge som möjligt på måndag morgon.

 

Jag cyklade till jobbet i söndags, och cyklade hem. Fatta vad skönt när arto sa att de fanns varmt vatten i bastun och att jag kunde gå och tvätta mig om jag ville. Himmelskt. Sen fanns det lite middag kvar så jag tog med mig det upp och läste och åt. Var uppe till ungefär 3 sen somnade jag. Och vaknade idag kring 2.

 

Nu väntar jag bara på att goben och tösan ska komma!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback