god morgon gott folk

2008-07-11 @ 09:30:57 Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()

God morgon gott folk!

 

Jag har fått en extra kväll den 12 (på lördag alltså) och ikväll behöver min mamma barnvakt. Så jag och tösan drar till happa idag. Sen börjar mitt schema den 14. Så jag vet faktiskt inte när jag kommer hem igen. Det känns lite… ja jag vet faktiskt inte. Nu hann jag ju aldrig vara social. Men kommer hem igen nästa gång jag är långledig. När det nu blir!

Ja, ja… jag får väl ta upp mitt sociala liv till hösten. Suck.

Goben stannar här. Dels är han väl less på happa nu och dels vill han umgås med en kompis som är och hälsar på i Kalix söderifrån. Men vi klarar oss så fint hos mamma.

 

Ja det blir ju att packa med sig en del nu. Sitter och funderar på exakt vad mans ska packa men kommer inte riktigt på någonting. Hjärnan har inte kommit igång riktigt ännu.  Men näsfridan ska vi då inte glömma! Det är då ett som är säkert!

 

Ja, ja… ska göra min lista nu och börja fixa lite här hemma


Kommentarer

Postat av: Sanna

Ha en jättabra dag :)

2008-07-11 @ 09:44:31
URL: http://sannawiberg.blogg.se/

Postat av: Sanna

Ha en jättabra dag :)

2008-07-11 @ 09:44:44
URL: http://sannawiberg.blogg.se/

Postat av: Ems

Vi hann iaf träffas en snabbis och prata lite, kaffet tar vi en annan gång -till hösten? ;) Ha det så bra där borta nu, jag kommer säkert ringa dig eller något.



Kram!

2008-07-11 @ 15:30:30
URL: http://yoem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback