i haparanda igen

2008-07-11 @ 17:52:04 Permalink att vara mamma Kommentarer (0) Trackbacks ()

Ja då var man i haparanda igen. Det känns... ja jag vet inte. Både bra och dåligt antar jag. Kul att vara med mamma, kul att tösan får vara träffa mamma men jag saknar mitt eget hem!

När vi kom hit så var de rätt molnigt men nu lyser solen riktigt fint. Och jag sitter här. haha!


Har provat cykla med tösan. Hon satt i en sådan där stol baki cykeln, om ni nu förstår vad jag menar? Hon verkade inte tycka att det var speciellt kul men efter ett tag ville hon upp igen. Bra det. Det lär ju bli att cykla en del med henne i framtiden.    


nu kom jag på en till positiv sak med att vara här!

Tösan har nämligen bajsat och så bad jag mamma ta hand om det. Väldigt skönt att slippa det! haha


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback