om morgonen

2008-07-12 @ 08:38:40 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Nu sitter man här igen. Med kaffekoppen. De har fixat internetet här hos mamma, utifall att ni inte förstod de!


De ringde ifrån jobbet i morse, kl 05.30 ungefär.

•-         hej! Det är XX. Vill du komma och jobba morgon?

•-         Öö... nej jag ska jobba kväll.

•-         Jaha, för vem då?

•-         För XXX

•-         Ok, ja nå men då .... (något jag inte kommer ihåg, säkert ursäkta att jag väckte dig )

•-         ..... (nått som jag inte riktigt kommer ihåg, säker det gör inget)


Sen har vi ju det här vanliga:

Jag kliver upp före tösan vaknar. Gå ner, slänger på kaffe, slår igång datorn, går på toa och just när jag ska sätta mig med kaffekoppen så vaknar tösan.
Det hände också i morse. Men det gör ingenting för hon verkar vara på jätte bra humör. Och så vaknade mamma också så nu vill hon vara med henne. Pra, pra. Med P!


Nej nu tror jag inte jag kan få fram någonting mer vettigt. Ska väl fortsätta dricka mitt kaffe och fortsätta slösurfa här så länge tösan är lugn.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback