tidig morgon

2008-07-13 @ 05:52:59 Permalink att vara mamma Kommentarer (1) Trackbacks ()

Idag blev en sådan där härligt tidig morgon som jag berättade om på jobbet igår. Kl 05.30 tyckte tösan att det var "god morgon, upp och hoppa". Men det gör inget. Saknade henne så mkt igår när jag var på jobbet!

Nu sitter man här och är skittrött och drar i sig massa kaffe i hopp om att bli pigg. Tösan är supersöt, som vanligt. Hon ber om banan och sen när hon får en bit så ger hon den åt hundarna och tycker att det är jätte kul. Haha


Igår vart vi riktigt hurtiga. Vi tog cykeln in till stan (eller ja... tösan satt ju där bak i en sådan där stol) och gick på apoteket. Sedan cyklade vi tillbaka. 2 mil blev det, om inte mer. Hade tänkte fortsätta vara så där äckligt hurtig idag och cykla till min moster, som bor i Marielund, men... kanske en annan gång. En annan gång då min rumpa inte är halvt förlamad av träningsvärk.  


Nej usch vad trött jag är. Kan inte mamma stig upp snart så jag får gå och lägg mig igen?

Kommentarer

Postat av: camilla'

haha men gudars vad jobbigt hurtig ;o

2008-07-13 @ 20:32:44
URL: http://ccurry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback