att göra

2008-06-06 @ 10:10:04 Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()

Känns som att man har en rejäl ”att göra” lista idag. Så de blir nog inte att vara så social.

 

Att göra:

Rengöra toastolen och badkaret

Tvätta och rengöra tvättmaskinen

Byta sänkläder i båda sängarna

Koka flaskorna och napparna

Vattna blommorna

Dammsuga

Dammtorka

Skura

Gå med spaden till O

Föra mattorna till tippen

Skura

Byta gardiner i vardagsrummet

Handla

Träffa M för genomgång av bröllopet

Ringa mamma och be henne hämta liv imorgon

Vädra täckena och liknande

Välja och stryka kläderna till bröllopet

Städa balkongen

Göra middag

Diska och plocka in

fixa i garderoben


 

visst, allt måste inte göras IDAG men de skulle vara skönt att få bort det mesta


Kommentarer

Postat av: Sandra

Det var en del att göra..;-) Känner lite igen mig, det är som om man städar och städar men det blir aldrig rent:-) Just nu kommer jag inte in på min blogg så jag får uppdatera där mera sen...

Men vi kanske syns idag en sväng, om inte annars så i morgon:-)

2008-06-06 @ 12:21:40
URL: http://bubban.blogg.se/

Postat av: Ulrika

OJ..Hoppas du inte slet ihjäl dig idag..du hade ju endel på planeringen ;)Men precis som du skriver, behöver ju inte göra allt idag..kommer ju en morgondag oxå :)

2008-06-06 @ 21:37:56
URL: http://uj76.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback