att vara här är

2008-06-03 @ 08:28:37 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

hey där!

har träningsvärk/bara ont (?) mellan skulderbladen. lite skumt, aldrig haft det förr!

imorse, vid fem när tösan skulle ha mat, så var det så satans ljust och varmt så man knappt kunde somna om. men det verkar hålla i sig och jag är glad. då kanske vi kan spendera större delen av dagen utomhus! om nu inte goben vill spela wii fit, igen.

det är som väldigt skönt att vara här. visst, det är lite osocialt men ibland måste man vara osocial. då blir tiden med vännerna så mkt mer betydelsefull. här hinner man vara själv, och med tösan och med goben. och med familjen. det är härligt. sen kan ju jag och goben gör alite avvikare och dra ner på stan utan tösan i några timmar. det är väldigt skönt. att slippe lämna henne över en hel dag bara för att man vill ha en timme själv på affären när man ska och prova kläder.
behöver jag ens nämna det där med att man slipper laga mat, städa och diska? vilken lyx! fast visst brukar man ta i och hjälpa till där det behövs. men man MÅSTE INTE.

det enda skulle vä l vara då att jag är lite orolig för Ådi. A har fått i uppdrag att se efter honom. det har han ju gjort tusen gånger förut och det har ju gått så bra så. men iaf. fick höra lite saker och då tvingade jag goben ringa a men allt verkade helt ok. ådi är ju lite speciell :D
men till sommaren, när jag ska jobba, tar jag nog med mig honom hit. så får han leka med hundarna lite.

Kommentarer

Postat av: camilla'

katter leker inte- dom bara är! och förhoppningsvis så har systemet slutat bugga så att jag åter igen är kapabel till att kommentera dina inlägg!

2008-06-04 @ 22:06:57
URL: http://ccurry.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback