badhus

2008-06-02 @ 20:17:14 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

ja ni. de här med badhus.. det är inte lätt.
jag tycker verkligen det är skitjobbigt att gå till ett badhus! det krävs oftas en halvtimmas mental förberedelse (eller så går jag bara ut genom dörren utan att tänka). och det är om jag är om jag ska fara själv.
varför börjar hon svamla om badhus undrar ni nu. jo för att grannen messa och fråga om jag ville börja simma med henne. och gissa om jag känner mig som en BITCH som sa nej (+ alla gånger jag inte kunnat komma med på promenad och allt. usch. känner mig verkligen jätte hems.)
grejen är den att jag tycker om att simma. en väldigt behaglig träningsform, verkligen! men jag hatar att behöva visa mig i baddräckt och jag hatar att duscha "offentligt". det är verkligen JÄTTE JOBBIGT!

dessutom simmar jag rätt långsamt. så att simma tillsammans med någon skulle nog vara rätt tråkigt, för den som ska komma med mig alltså ;) hihi. nej förhoppningsvi kommer jag ut  mitt negativa tänk snart! blää för negativiteten

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback