bilder

2008-06-05 @ 18:57:04 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

nu "lite" bilder från happa


goben drog ut och festa med min mamma och styvpappa.


första dagen var de inte så varmt

image144

tom lite mörkt ute


kul med gungan. synd att de inte har en bebisgunga. måste nog investera i en sådan

image146

goben seplar wii fit. vart faktiskt riktigt kul


med sin nya solhatt, fårn gudmor


tötis


shoppar i kemi med mummu

image150
weeeee


bus på g?


goben och tösan



studsmattan är kul

image154


övningskör....


med "moffa" hos min farmor


surfar med moster/gudmor


på ikea. där tyckte hon det var riktigt kul. och jag med för den delen ;)


i bilen. inte lika kul att sitta i stolen efter att man fick stå vid ratten.


ena delen av min familj



image162
moster/gudmor sätter på sandalerna. hon har fått FYRA par nya skor nu till sommaren


har fått smaka lite "namnam" på balkongen?

Kommentarer

Postat av: camilla'

åå hon är så underbart fin, hon den lille :)

2008-06-05 @ 19:08:07
URL: http://ccurry.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback