ett tag sen... + bilder

2008-06-25 @ 06:54:19 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

Nu vart det ett tag sedan jag uppdaterade. Men jag har vart i haparanda och där finner jag inte samma ro till att sitta och skriva som här hemma.

Annars är väl allt som det brukar här hemma. Finns eg inte ås mkt at skriva om.

 

Det har strulat lite med alla vikariernas scheman med det har väl löst sig mer eller mindre nu. Skönt.

 

Tösan lär sig nya saker varje dag känns det som. Hon älskar makaroner och köttbullar/falukorv av någon konstig anledning, det har hon aldrig fått äta när hon var mindre men … äter hon inte de man serverar så är det bara att slänga fram makaroner och köttbullar. Det duger alltid. Med ketchup!


 

nyss ätit och smet iväg innan jag han torka runt munnen. lillskitan

 


aaa nu är det ju så här att "mitt barn ska då fan inte ha ett rum fullt uti skrot!".... ;)


 

jag på väg till ett dop


 


fotboll


 


 



 

bilbingof för fan! förstå gången för mig till och med


Kommentarer

Postat av: Ems

Bilbingo är skoj... ibland. Fotbolls bilden var bra haha, kolla snubben i bakgrunden som är spänd som fan och sen kommer en manlig han som kramar om axeln. Fotboll handlar om karlar -och deras kärlek till varandra, och sporten ;-)



Och du och Liv är alltid som prinsessor.

2008-06-26 @ 16:56:23
URL: http://yoem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback