god morgon gott folk

2008-06-06 @ 08:39:47 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

God morgon gott folk

 

Till att börja med så ska jag ta och berätta att ni alla måste tycka väldigt synd om mig. Tösan har nämligen gett mig en tredje fläskläpp på bara två veckor. Detta hände igår. Idag har svullnaden gått ner.

 

Annars då?

Det känns bra att sitta här hemma nu. Framför sin egen dator och med sin egen kaffekopp. Ska ta och vara lite social hade jag väl tänkt. Har ju lyckats försumma en del människor nu medan man var i Haparanda. Men först måste man ta och rycka upp sig lite. Känner mig lite småtrött och hängig. Sminket är kvar under ögonen och detta är tredje dagen jag har samma flätor i håret. Har seriöst sovit med dem och allt. Gissa hur det ser ut! Hahaha

 

tänkte ni kunde få se en bild så ni verkligen förstår hur illa det är!

 

 

Nej nu ska jag slösurfa vidare i några minuter och sedan försöka göra något av mitt liv.

 

Puss hej


Kommentarer

Postat av: Ems

HAHAHA! QUTE!!

2008-06-06 @ 22:41:12
URL: http://yoem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback