god morgon

2008-06-14 @ 07:38:28 Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()

God morgon folket

Har inte skrivit på ett tag. Har haft en del annat att planera och fundera över.

Idag är det lilla Es dop dag. Ska bli kul. Ska börja göra nått vettigt alldeles snart, som att tex slå in presenten eller hitta pincetten så jag kan noppa ögonbrynen. Men först ska jag kolla Fl, BT, bloggen och pix. Och dricka mitt kaffe. Så skönt att kunna göra de ostört. Lilltösan ligger nämligen och sover. Ibland är det skönt att vara uppe före henne.

Är lite orolig för hur det ska gå på dopet. Hon brukar ju somna vid tolv. Nåja, om inte annat så kanske vi bara stanna under själva ceremonin.

 

Nu ska jag slösurfar vidare.  


Kommentarer

Postat av: Evelina

God morgon på dej med!:) Ha en riktigt bra dag, hoppas ni har det bra på dopet!

Postat av: Junitjej

Ha en trevlig helg!

2008-06-14 @ 07:43:58
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback