haparanda... eller så inte

2008-06-11 @ 08:20:19 Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()

Eg skulle vi allihop till Haparanda idag. Den där satans vindrutan ni vet… halv nio ska bilden vara där. Men så blev det ju inte. För det först så sov tösan till halv åtta och då ville jag inte börja stressa med henne. För det andra var det någon som nämnde att hela glasrutan kunde spricka inåt om sprickan växte sig att för stor. Och de växer! Och för det tredje så har min kära mor jobbat natt och då hade jag ju inte kunnat åka dit och hälsa på. Så vi blev helt enkelt kvar här.

 

Det är lite synd för på lördag fyller min yngsta lillasyster år. Och på lördag döps granntjejen, kl 12 (tänkte se om de behöver hjälp före eller efter med städning och sådant) . OCH på söndag är det en annan lite tjej som fyller år så då kan vi inte heller fara dit. Nej det får helt enkelt bli nästa vecka. Då ska ju ev tösan åka dit så mamma får vara barnvakt åt henne fre-lör.

 

Tillsist kan jag ju säga att jag blev lite putt på blogg.se. försökte lägga ut ”dagens outfit” men de gick inte att ladda upp bilder. Dessutom vet jag inte vart man hittar sina kontakter nå mer. suck


Kommentarer

Postat av: Ems

Ni har som vanligt turen med er märker jag. (?) om du har tid i morgon kanske vi kan ta en promenad eller en kaffe/thé, jag slutar nämligen 16.00 -om du inte har annat inplanerat! Give me a call :-)



Ps. Jag vet inte heller var man hittar sina kontakter, blogg.se sux! D-fucking-s.

2008-06-11 @ 15:54:58
URL: http://yoem.blogg.se/

Postat av: Belala

Funderar på att byta till nått annat jag med, blogg suger röv

2008-06-13 @ 18:54:48
URL: http://bela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback