18-års fest på G

2008-03-20 @ 13:44:51 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

nu är älskade goben ledig 10 dagar framåt. Å så skönt de ska bli. Ska mysa järnet med lilla familjen! Nu dammsugen han. Så duktigt. Tom utan att jag bad honom om det. Sjukt att så små saker kan göra en glad.

 

 

Annars sitter jag och planerar syrrans 18-års fest. Funderar på vilka man ska bjuda. Vi blir 6 st till middagen. Det är bestämt. Jag, petri, Syrrans hennes M och sen två vänner till henne. Efter det blir det lekar och lite fler gäster.  Har funderat lit på tema. Lär bli typ ROSA för både jag och syrran älskar det. lekarna blir typiska barn-kalas lekar fast i vuxenformat. Och det bästa är att jag slipper delta, för det är ju jag som planerar allt! Moahahahahaaaa. Nej men de kommer säkert blir jätte bra


Kommentarer

Postat av: Emma

åh, låter ju helfestligt ju!kul med lekar med, va länge sen man lekte hihi. hoppas det blir lyckat!

ha en mysig dag! Kram kram Emma!

2008-03-20 @ 13:57:51
URL: http://curlysuecannotlie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback