älskade lillasyster

2008-03-15 @ 20:04:20 Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()

 

Älskade lillasyster.

 

Hur ska jag ens kunna börja förklara allt det du betyder för mig? Min älskade mascaramissbrukande lillasyster.

 

Du är en riktigt liten tjurskalle, det är vad du är. Som kan tjura som ingen annan kan. Och som kan bete sig som en treåring om något irriterar dig vid fel tillfälle.

Men detta är en del av din charm.

För om du är arg då är du arg.

Om du är less så är du less.

Om du är tjurig då är du tjurig.

Och om du är glad då är du GLAD. Och om du är lycklig så strålar det om dig. Och om du älskar någon så ger du den personen 200 % av dig själv. Du låter dina känslor ta plats. På gott och ont. Snälla sluta aldrig med det! Min älskade herbal essences övergivande lillasyster.

 

Det finns en anledning till att jag valde dig som gudmor till mitt barn. Den uppgiften har du tagit på största allvar och överträffat alla de förväntningar jag någonsin haft.  Det samma gäller din roll som blivande brudtärna. Det är nog inte många som skulle orka höra på allt tjat om dukningar och färger och klänningar och allt vad det nu är flera år i förväg.  Men det gör du och just därför vill jag ha dig. Jag vill att du ska vara med mig hela livet. Jag vill att du är en del av allt det viktiga som komma skall. Min älskade hårfärgsmissbrukande lillasyster.

 

Nu vill jag avsluta detta innan alla känslor tar över totalt. Tyvärr har jag inte lyckas få fram allt det du är för mig. Men det är nog för stort för ord. Jag älskar dig kära du. Lämna mig aldrig och lova att alltid finns där för tösan. Och kanske lite för min gob med. För han tycker faktiskt också att du är helt ok. fastän han aldrig skulle erkänna det för dig ;)

Min älskade ÄLSKADE lillasyster


Kommentarer

Postat av: Ems

Vad sött du skriver om din syster :) Syskonkärlek är så varmt och sött...

2008-03-17 @ 13:26:49
URL: http://yoem.blogg.se

Postat av: Tessah

hihihi *bara ler*

2008-03-17 @ 21:07:55
URL: http://www.tessah.blogg.se

Postat av: camilla'

åh nej vad övervälmingande, fick helt ärligt tårar i ögonen ;o jag ÄLSKAR dig underbara, underbara bigsis' ! och jag älskar liv, den lilla solstrålen och kommer ge hundra procent, alltid, vad det än handlar om med henne, och jag ska aldrig låta något dåligt hända henne :) och petri, ja vad kan man säga? fastän han är som han är- ja jag älskar honom som en bror! tack för att ni finns, tack för att ni förgyller min vardag, hela bunten.

2008-03-18 @ 22:21:28
URL: http://ccurry.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback