bilder från happa

2008-03-24 @ 18:56:47 Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()

tänkte publicera lite bilder från påsken.



först en bild på Vectra i sin "bur" eller vad man nu ska kalla de. de är iaf tänkt att hon ska föda och ha sina ungar där när de kommer.



liv trivdes där... hihi

     

lite bilder från farmor där vi åt middag


image53

en bild på hela familjen :D


              

lite bilder från kvällen när vi såg film och drack lite vin och öl


image60
MY LOVE

              

lite svammel från dag två


image67  

tjejerna (jag och syster) mot killarna (goben och M)... vi vann så klart ;)

        

sen spelade vi lite finans också men de var vi tvugna att avbryta mitt i allt.


om ni vill läsa lite mer om våran vistelse i happa så är det bara att bläddra ner till det förra inlägget :D

Kommentarer

Postat av: Ems

Vad fin bilden på er tre var! Du var så fin så :)

2008-03-25 @ 17:26:44
URL: http://yoem.blogg.se

Postat av: camilla'

ja det var en fin påsk, och härliga bilder och jag är som alltid sådär supersnygg på bild, mohaha ;) men du har inte med min älskpälsk på någon bild, fyyy! ja okej att han inte gillar att vara med på bild, men endå, lite får manju tåla ;D

2008-03-25 @ 22:00:33
URL: http://ccurry.blogg.se

Postat av: Thomme

Du såg så där typiskt finsk ut på den där lilla familjebilden :D Du, Liv och Karln ;) haha.
Pözz

2008-03-26 @ 07:55:41
URL: http://www.aremak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback