en sådan där satans lista

2008-03-05 @ 13:37:16 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Namn: Mia holappa
Födelsedag: 30 juni
Ögonfärg: grå/blå med lite grönt
Hårfärg: mörkblont
Längd: ca 160 skulle jag väl tro
Stjärntecken: kräfta
Skostorlek: 36-37
Är dina föräldrar skilda: ja nå de vart ju aldrig gifta så då kan de ju inte vara skilda... men de har separerat
När går du & lägger dig: tidigt!
Antal killar du hånglat med: ja nog är det väl några stycken ;)
Antal tjejer du hånglat med: ja nog är de väl några här med ;)
Antal syskon: 1 helsyster, 2 halvsyskon och två styvsyskon
Antal piercings: öronen
Antal tatueringar: två, förhoppningsvis snart tre

HAR DU NÅNSIN

Varit kär: jupp
Blivit dissad: japp
Skolkat: jaaa... måste väl erkänna :D
Sovit utomhud: som i tält då eller? ja
Gråtit i skolan: det har nog hänt
Varit otrogen: typ... det beror nog hur man ser på saken
Gjort något dumt som du skrattar åt i dag: men ja!
Druckit alkohol: men hallo? ja

VEM VAR DEN SENASTE PERSONEN

Du nuddade: tösan
Du pratade i telefon med: söt-elin
Du msnade med: lillsyrran jessi
Du kramade: tösan
Du skällde på: goben min, sorry pälskling;)

VAR ÄR DU

Vad ser man utanför ditt fönster: två vägar och träd
Lyssnar du på musik nu: nix
Om ja, vad? men fundera på att slå igång lite sinatra
Vad har du på dig: träningsbyxor och en röd topp
Vad är det på din musmatta: DELL logan

HAR DU NÅGONSIN

Blivit kallad hora: ja det har hänt ett X anta gånger skulle jag väl tro. hahaa
Ångrat att du har haft sex med någon: det har nog också hänt
Ljugit om din ålder: hmm... inte som jag kan komma på så här direkt men säkert
Bråkat utan anledning: nej jag skulle snarare kalla det "tjafsat"


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback