filmer

2008-03-26 @ 12:04:39 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Nu är tösan sjuk, IGEN. Feber den här gången, som vanligt kanske man borde tillägga.

Men vi gör vårt bästa för att inte isolera oss för mkt här hemma. Igår var snygg Elin och hennes pojkar och såg film med oss. Riktigt trevligt. Fastän det inte blev att se så mkt film för min del. I början lockade jag elins hår. Sen vart det de ena och det femte med tösan och med middagen och med allt och inget. Men trevligt var det. Och de andra informerade mig om att filmen faktiskt var bra. Själv tyckte jag att den verkade väldigt dålig men kanske ändra jag åsikt efter att vi sett den en gång till? Och den här gången från början till slut utan avbrott.

 

Vi har sett massa film det här lovet. Härligt att mysa med familjen i soffan. Och ibland med lite goa vänner.

 

Så vad har vi sett då? Jo följande:

 

Number 23:

Skitbra. Hade fått höra att den skulle vara bra och tänkvärd och att den skulle vara tråkig och overklig. Måste hålla med om den första åsikten. Bra och tänkvärd. Intressant med människor som blir besatta av saker. Spännande historia och slutet var verkligen överraskande! Men jag har hört att den har flera slut, stämmer det?

 

The eye (amerikanske versionen):

Verkade bra i början. Tyvärr blev det lite spring med tösan som skulle sövas. Missade 20 min där. Vart tvungen att hålla koll på Ådi och Teddy. Men annars verkade den spännande. Slutet vart däremot dåligt. Lite platt, den fattades något!

 

Jumper:

Bra och spännande. har fåttt höra att den skulle vara dålig och då hande jag kanske lite väl låga förväntningar? Jag gillade den iaf och tyckte den var snyggt gjord. Det var något nytt.

 

Meet the Spartans:

Oh my? ja, ja, den gick ju att se på så där efter att man sett en rysare bara för att. Visst hade den väl sina stunder. Den passar väl bra att se på om man är så där jätte bakis och inte vill ha något med en riktigt handling eller något som kräver hjärnverksamhet.

 

Vacancy:

Ja det var den här filmen vi såg med Elin och hennes lilla familj. De andra tyckte den var spännande men jag vet inte riktigt. Kom aldrig in i handlingen. Dessutom stod det (på någon sida här ute på nätet) att de skulle vara med i en splatterfilm men egentligen måste de väl menat en snuff film. Bara en sådan där lite sak som irriterade mig. Sen tyckte jag att parets historia aldrig kom fram riktigt men jag kanske missade den när jag vart och sprang fram och tillbaka?

 

I want candy:

Inte bra. Helt enkelt? vet inte om det berodde på att jag var trött eller att filmen bara sög. Nej jag tror helt enkelt att filmen sög. En bra bakisfilm.

 

Think I love my wife:

Hade sina ljusa stunder. Slutet var helt ok. Men inget jag skulle se igen.

 

 

 

 

Sen tror jag vi sett fler filmer men jag kan inte komma på vad det skulle vara för några. Har bara en känsla av att jag missat något.

 

Idag blir det en eller två nya filmer. Någon som vill komma och se film med oss ikväll? Hör av er.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback