god morgon

2008-03-29 @ 06:17:22 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

God morgon, god morgon. Här sitter jag med min kaffe kopp och sminker under ögonen. Ja, jag är ju en sådan som väldigt sälla orkar tvätta bort sminket på kvällen, brukar göra det på morgonen istället. Tösan vaknade en sväng vid 05 och åt, sedan somnade hon om till nästan 06 å vi steg upp. Det är en morgonpigg jäkel vi fått oss. Vi får hoppas att de håller i sig tills när hon ska börja förskolan och skola.

Nu har hon visst lyckats slå igång tv:n själv. "Lazy Town" på 4:an ser vi visst på. Det ska börjas i ti d ;).

 

Igår hängde vi med gobens bror och hans tjej. Såg let´s dance och tog oss ett glas. Sedan kom det hut en till. Tyvärr var de tvungna att fara rätt fort då jag kände att jag ville lägga mig i tid.

 

På förmiddagen hoppas jag på en kaffe kopp med Elin. Sedan tycker jag Emelie ska ta och försöka vara lite social. men en promenad vill jag inte ta med henne då det snöar ute för fullt just nu.

Ikväll blir det filmkväll med mammagruppen. Vi ska hänga hos grannen. Det är bra. Då kanske jag hinner söva tösan innan jag drar över dit. Kommer nog inte vara så sent, man måste ju orka upp morgonen efteråt också.


 

tantvarning?


Kommentarer

Postat av: Bela

Om jag gick och la mig med smink så skulle jag se ut värre än en salami i ansiktet. Men när man har bra hy och kanske får typ en finne om året så kan man passa på att sova med smink. *avis*

2008-03-29 @ 19:04:45
URL: http://bela.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback