mens

2008-03-19 @ 07:15:32 Permalink Allmänt Kommentarer (6) Trackbacks ()

Idag har det var god morgon halv sex. Så där lagom trevligt. Dessutom fick jag börja dagen med två Ipren till frukost då jag fått min mens. Så de 48 närmast timmarna kommer jag ta Ipren regelbundet, ligga i fosterställning, mest troligt spy och försöka ta hand om tösan de timmar goben är på jobbet. Härligt planer va? Blir väldigt irriterad på att den inte kunde vänta två dagar, då har ju goben ?påsklov?. Det är just de här två första dagarna som är värst. Det är då de gör som ondast och det där då jag alltid är helt övertygad om att jag ska dö. Ja, ja, det blir nog jätte bra. Nu när jag har fått gnälla lite om det så. Haha.


Kommentarer

Postat av: Maria

Tjabba tjena hallåå! :) jag har eventuellt funderat på att gå ut både torsdag och fredag, så en filmkväll går inte riktigt ihop med planerna :P Någon annan dag? kram Maria

2008-03-19 @ 12:25:10

Postat av: camilla'

om inte jag skulle till mamma imorgon hade jag kunnat komma dit idag o hjälpa till med liv osv idag o imorgon, fick påsklov redan idag så! :)

2008-03-19 @ 12:50:05
URL: http://ccurry.blogg.se

Postat av: Thomme

Ja det låter olidligt... Lider med dig.
Tänk på mig då, med ständig nackont praktiskt taget :D *värre* hahahaha =D

2008-03-19 @ 19:18:14
URL: http://www.aremak.blogg.se

Postat av: malisen

hemska när lingon veckan kommer... jag har oxå sjukt ont.. alltid haft det... blä... kram

2008-03-19 @ 21:51:47

Postat av: Ems

Hang in there stumpan! Lingonweek är inte mysigt.. (have it too)
Japp och så svaret på din fråga, resultat har jag börjat märka 3-4 veckor efteråt, alltså riktigt bra resultat. Man märker självklart tidigare men nu syns det på kläder och andra märker det också. Och så har jag självklart lagt mkt godis på hyllan och käkat nyttigare, då kommer resultaten
mkt snabbare :D

2008-03-20 @ 10:47:02
URL: http://yoem.blogg.se

Postat av: Fia

hujja låter inte så speciellt kul det där:(

2008-03-20 @ 11:15:40
URL: http://jezzamyn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback