min fästman är nog den bästa

2008-03-05 @ 08:28:52 Permalink att vara mamma Kommentarer (0) Trackbacks ()

Min fästman är nog en av de bästa. Nu inatt har han gått upp med tösan OCH så gick han upp med henne på morgonen när hon vaknade kl 05.00. dessutom fick jag bada i lugn och ro igår och efter det fick jag gå och lägga mig i sängen och läsa(isfolket, vadå beroendeframkallade?).

 

Han har dessutom sagt att han tycker jag ska åka iväg till Haparanda i helgen. Helt själv och bara sova och vila och läsa och basta. Men det får vi nu se hur det blir. Har inte vart iväg ifrån både tösan och goben så länge sedan tösan föddes. Det vet jag inte om jag klarar av. Det kanske låter lite dumt, med tanke på att liv brukar vara hos mamma över en natt då och då. Men tanken på att vara utan BÅDE tösan och goben gör mig? rädd? Ensam? Ledsen? Ja, jag vet inte riktigt men de känns inte så där jätte bra. Samtidigt vore det väldigt skönt och väldigt bra för deras relation om den planen blev av. Och det vore väldigt bra för mig. Känns som att jag är helt slutkörd just nu och här i Kalix finns ju ingen hjälp att få. Nå, vi får se hur det blir. Än är det ju ett litet tag kvar till helgen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback