påskens "att göra"

2008-03-22 @ 08:08:21 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Ja idag har vi lite olika alternativ på "att göra" listan.

Vi är bjudna till farmor på påskmiddag och hela pappas del av familjen ska dit. Och tom syrrans M! mest troligt. Så jag är väldigt sugen på att åka dit. Dessutom skulle jag kunna tänka mig att kanske stanna i happa (såg goben använda det ordet någonstans och tyckte de var lite lustigt) och umgås med M och syrran i vojkkis. De är själva där, hundvakter. Så hur mysigt skulle det inte vara att ta sig en öl efter att tösa somnat? Spela lite vanligt brädspel, kanske ta en bowling match på WII och dra en bastu.

 

Men tösan har haft feber igår och jag är osäker på om hon har det idag. Hon verkar då pigg och kry men man vet ju aldrig. Så vi får helt enkelt vänta lite med att bestämma oss och se hur det går. Tyvärr. Jag tycker om att planera saker i förväg. Men det visste ju ingen som känner mig ;)

 

Men blir vi kvar hemma så blir det väl att äta mysig middag efter att tösan lagt sig, igen. Sedan kanske vi spelar eller något annat trevligt. Eller så kanske vi skramlar ihop lite folk och ser film. Någon intresserad?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback