en lite uppdatering.

2008-05-30 @ 15:41:21 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

en lite uppdatering nu då.

var tpå prommis med syrran och hunden. ca 40 min. lånde skor av min styvmor (har nämligen bara tagit med mig balleringaskor hit!!!) och nu har jag jävligt ont i fötterna. hon har strl 40 och jag har ca 37. inte speciellt lyckat!


har repeterat kap 1 i matteboken och nu är jag på kap 2. gjort en 12 uppgifter där men nu sitter jag fast. GAAAH!
blev lite smått irrterad över det. ringde mamma för att höra när deras gäster skulle åka hem så jag kunde komma dit och fick veta att de inte alls skulle få gäster! så då kan jag alltså (förutsatt att styvfar har tid) åka dit och få hjälp med matten ikväll. jippi! vill få bortgjort så mkt som möjligt. nu sitter jag och väntar på att mammsi ska ringa mig. bad henne höra med A om han hade tid. ids inte ringa, han har finsk tele och det blir dyyyyyrt. men hon kommer säkert vänta tills han kommer hem. suck.

ja just. syrran skulle följa med mig till mammsi och plugga för hon hade också en del att göra. pra pra. då blir man inte själv.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback