god kväll

2008-05-31 @ 22:30:43 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

det har inte gått så där jätte bra med matten idag. visst, kom ju vidare under eftermiddagen (när jag väl åkte till mamma) men han inte riktigt så långt som jag ville.

vart lite hurtig också. simmat 30 min.

fick en lite överaskning idag. observera lite! hade faktiskt nästan listat ut de redan. goben och tösan kom hit! mitt i allt säger mamma "P åkte just in på gården!". haha. min älskade! är så glad att de kom hit. har saknat dem så mkt. men tyvärr blev ju matten lidande. satte mig på gårdsplanen och lekte med tösan istället för att räkna. men har ju saknat henne så! får ta nya tag imorgon igen.

och vet ni vad? mamma och A skulle ut ikväll.
goben frågade "vart ska ni?"
mamma svarade "på pubbkväll här i V. kom med vetja! hahahaha"
jag sa "nog får du fara"
sen var de nå bla bla bla för goben troded jag skojade.
sen sa jag "men du FÅR FARA om du vill!"
så blev han jätte glad och btte om på typ 5 sek!
så nu är min gob ute och festar med mina föräldrar! hur fult är inte de!? hahahaa

nu ska jag kika lite på BT och sedan blir det nog att smyga upp på vinden och lägga sig och läsa.


Kommentarer

Postat av: camilla'

haha, ja jag hoppas då att dom hade kul iaf :D

2008-06-01 @ 14:50:32
URL: http://ccurry.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback