god kväll

2008-05-15 @ 20:12:52 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

God kväll!

Har nyss ätit middag, som goben lagade! Han hade tom gjort broccoli till. Tösan satt också med oss med en egen tallrik med lite spagetti. Men se de var inte intressant för mamma hade ju broccoli! Det hela slutade med att tösan snodde dem ifrån mig. Jag fick en halv. Haha. Men det är ju bra att hon gillar grönsaker.

Före middagen var och jag emelie ute på en långpromenad. Härligt, härligt! Så nu är både benen och munnen slut.

 

Har fått mitt hår klippt, äntligen! Gobens tvillingbrors tjej var vänlig nog att toppa det åt mig i går kväll. Helt gratis. Känns så onödigt att gå till frissan för att ta bort 2 cm. Nu känns det fräscht igen. Nästan som en ny människa ;) haha.

 

Det får räcka tills vidare.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback