GOD morgon

2008-05-01 @ 08:31:26 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

God morgon gott folk.

Ja idag är det verkligen en GOD morgon. Eller morgonen börjad väl inte så där superbra. Jag vakande i sängen och undrade vad klockan var. Goben låg bredvid mig och sov. Kollade klockan och den var 07.20! Tösan har inte sovit så länge sen? ja jag vet inte. hoppa upp ur sängen och gick in till henne för att se så hon levde, och det gjorde hon. Men usch viken panik jag fick där ett tag!

 

Tillbaka till sängen och kände att jag hade en jävla träningsvärk i rumpan och låren.

Låg vaken och myste för mig själv. Halv åtta vaknade tösan. Steg upp med henne och lät goben sova, han sover fortfarande. Gav henne an falska ersättning. Tänkte hon skulle få äta mysfrukost med mig sen när jag bloggat klart. Ägg, macka, juice och kanske någon frukt. Nåja, efter ersättningen kokade jag kaffe åt mig själv och satte mig vid datorn, i vanlig ordning. Ladda in lite bilder på pixbox. Blev lycklig. Minnena, känslan av hur allt kändes, kommer tillbaka när man ser bilderna. Härligt. Är glad att jag och goben alltid springer omkring med kameran i högsta hugg. Man glömmer så lätt.

 

 

Nåja, igår skapade vi en massa nya minnen. Vad kommer hända idag då?

Hade egentligen tänkt dra igång med ett riktigt storkok men om det är fint väder ute så får det vänta till ikväll. Vill passa på att njuta av solen. Kanske dra och hälsa på någon. Det är alltid kul med folk.

Nå nu ska jag gå och fixa frukost åt oss.


Kommentarer

Postat av: jenny

ha en fin dag =)

2008-05-01 @ 08:51:48
URL: http://jnyyy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback