god morgon

2008-05-06 @ 06:36:48 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

God morgon.

Nu sitter jag här helt själv med mitt kaffe. Tösan ligger och sover. Goben springer omkring i köket med tandborsten i munnen. Stackar´n vet inte vad han ska ta med sig till lunch till jobbet idag. Men snart slipper vi det problemet i några veckor.  

 

Igår var en rätt meningslös dag. Det enda positiva var väl att vi fick träffa en läkare som tittade på tösans eksem. Fick hem två salvor + att vi har en sedan innan. Så nu har vi tre salvor som ska smörjas på henne!

 

 

Idag kommer mammorna hit på lunch. Som tur är så tar alla med sig det de vill ha. Det blir billigast för mig och så får alla det de vill ha, helt enkelt. Så det är en sak mindre att stressa över. Eftersom gårdagen var totalt meningslös så måste jag städa och diska idag. Suck. Inte kul, inte kul. Dessutom vet jag inte riktigt hur många som kommer så jag vet inte vart vi ska äta eller hur många jag ska duka för. Hmm? nåja, det löser sig nog. Jag är nog lite utav en expert på att stressa upp mig för ingenting. Haha!


Kommentarer

Postat av: Viktoria

Ha en bra dag!

2008-05-06 @ 06:41:35
URL: http://vickanp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback