god morgon

2008-05-17 @ 08:16:02 Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()

God morgon

 

Nu sitter jag här med min kaffe kopp, i vanlig ordning.

Tösan springer och busar i köket med Ådi. Goben ligger och sover, det var ju hockey igår. Det var han och såg på Befor. Inte ås lite svårt jag hade att somna på kvällen utan honom. Det har ju verkligen blivit en vana att sova TILLSAMMANS. Det är ju bara så det blir när man vart tillsammans i några år.

 

Idag då? Idag vet jag inte riktigt vad som händer.

Jag och grannen har tagit tag i träningen, eller vi ska ? vi börja igår, men nu har hon fått hem en hund. Så får se om hon har tid med mig ;). Nej men kanske bara måste vänta tills hennes karl kommer hem så lillskiten inte blir ensam hemma. Ni vet sådana där odågor ställer ju till värsta partajet så fort man vänder ryggen till!

Annars kanske man kan hoppas på filmkväll eller något liknande?


Kommentarer

Postat av: Marie

Det är tävling i min blogg, du kan vinna ett superläckert skönhetskit från Miso Pretty!
mariwi.blogg.se/2008/may/tavling.html
Välkommen och lycka till!

2008-05-17 @ 08:27:17
URL: http://mariwi.blogg.se/

Postat av: Malin

Haha nä vi tar med henne ;) Bäddar åt henne under vagnen (du vet i korgen) och sen tar man ut henne då och då så hon får kika lite ;)

2008-05-17 @ 08:31:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback