god morgon

2008-05-31 @ 09:35:20 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

god morgon gott folk.
här sitter jag nu, ännu en morgon, hos min pappa. denna gången vid min äldsta lillasysters dator. och kaffekoppen är med som vanligt.

det gick bra med matte igår. kom en bra bit. enda till sidan 48. men mot slutet så stötte jag på en hel del hinder. saker jag visste att jag borde kunna men som inte riktigt ville... men tillslut, med hjälpa av fia, så gick det igen. i ungefär tre tal. sen blev de stopp igen. nu tror jag att jag har löst problemet. vi får ju se. ska fortsätta så fort jag druckit mitt kaffe.

annars då? igår vart jag, syrran och V på en promenad. ca 40 min. så de får gott räknas som dagens motion. tog min styvmors skor så jag bara tog med mina ballerina hit. hur smart får man vara? men det nämnde jag nog redan tidigare. aj,aj under vänster fot. känns lite pissigt. nu vill jag inte ut mer. det var för traumatiskt!

ja sen såg jag klar DH igår kväll. riktigt spännande. vet inte om jag vill att de ska börja om. på ett sätt jo men på ett sätt nej. lika bra att sluta medan serien endå går att se på!

Kommentarer

Postat av: Ems

Tänk om man själv skulle ta en minisemester och bli smart på cupen?! :)

2008-05-31 @ 16:39:17
URL: http://yoem.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback