haparanda

2008-05-29 @ 14:31:52 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

Jaha. Nu sitter man i haparanda. Närmare bestämt hos pappa. Mamma skulle få gäster över helgen så hon kunde inte ha mig där. Suck. Anledningen till att jag är här är för att jag tänkte försöka räkna lite matte. Och den enda som verkar kunna hjälpa mig med det är min styvfar. Men nu är jag ju som sagt hos pappa. Så jag får väl ta och repetera allt jag redan ?kan?. kanske skulle vara bra. Har ju inte räknat sen i julas.

Men idag blir nog en liten slappar dag. Eventuellt att jag går till badhuset senare. Om jag orkar. Det öppnar 16.00 så jag har ju lite tid på mig att fundera. Men nu ska jag lägga mig på soffan och glo tv eller någonting.

Kommentarer

Postat av: Ems

Det står ingenting om att det ska gå bra med distans på deras hemsida, men man kanske kan ringa och höra med någon av stuidevägledarna där. Jag vill verkligen _inte_ flytta (vilket man ville när man gick ut gymnasiet men det var längesen!)

2008-05-29 @ 15:41:28
URL: http://yoem.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback