hemma igen

2008-05-22 @ 08:52:10 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

God morgon

 

Nu är jag hemma i kalix igen. Men jag längtar nästa hem till mamma. Och när jag är hos mamma så vill jag hit. Väldigt frustrerande att inte riktigt veta vart man vill vara.

 

Vart på en mindre shoppigrunda med P igår. Var på jakt efter tröjor åt tösan. Hittade EN tröja som jag tyckte var prisvärd. Hel sjukt att man ska betala 200 kr för en tröja i strl 74. Speciellt när man sedan bara använder den i några månader. Visst, hade man nu tänkt skaffa sig fler barn och köpt könsneutrala kläder, då hade man kanske kunnat satsa lite pengar på dem. Men som jag känner nu så nej. I detta hushåll planeras inga fler barn. Inte just nu.

 

Jaha. Och vad händer idag? Inte den blekaste. Ska väl försöka vara social med någon, om jag orkar. Vi får ju se. Känner att jag behöver få umgås med lite vänner.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback