i haparanda på obestämd tid ;)

2008-05-19 @ 20:39:00 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

jag och mitt pms humör har tagit vårt pick och pack och rymt itll haparanda på obestämd tid! hahahaa
nej så länge lär jag nog inte bli här, men visst är det skönt att komma iväg helt själv.

anledningen till denna lilla spontana "semester" var väl mer eller mindre mitt humör. har känt att jag har haft väldigt svårt att kontrollera det där hemma och det mesta går ut över min stackars gob. och så kan det ju inte vara. det är ju inte hans fel att min hormoner vill dansa samba med mina nerver.
så nu är jag här och hoppas på att få lugna ner mig.

nej nu ska jag ta och ta mig i kragen och gå ut och promenera lite med min reservgob! (saku, "min" hund, för er som inte visste)

Kommentarer

Postat av: Elin

Hör av dig då du är tillbaka i Kalix, så kommer jag förbi på kaffe =)

2008-05-20 @ 07:38:25
URL: http://gaffelnasa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback