mitt sociala liv

2008-05-28 @ 07:23:44 Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()

God morgon gott folk.

Här sitter man u som vanligt med sitt kaffe. Och ont i tanden/tandköttet eller vad fan man nu ska kalla det.

 

Idag ska bela hämta mig härifrån och sen ska vi dra mot Luleå. Där ska vi först mysa med siri och sedan med Isabelle. Ni förstår inte hur mkt jag ser fram emot det!

Elin den jävlen kommer inte hit till mig. Hon menar på att hon måste jobba istället för att komma och dricka morgonkaffe med mig! Vilken fräckhet. Haha

 

Igår var jag ?barnvakt? åt en jätte lite sak! Hon var så söt. Men gud så skönt det var att få lämna tillbaka henne när grannen kom. Haha. Visst vill jag ha en hund någon gång men inte just nu. De är ju så krävande i början.

Senare var jag och Emelie ja och Fia var ju med, ute och promenerade. Väldigt mojsigt, speciellt mär det var så fint väder.

 

Ni kanske märket att jag försöker återskapa mitt sociala liv?

ska nämligen till Haparanda snart och vara där några veckor. Där lever man ju totalt isolerat. Så tråkigt, men så ?nyttigt? om jag nu får gjort matten som de är tänkt.


Kommentarer

Postat av: Ems

Om du kommer hem på semester så vet du var min dörr bor ;-)

2008-05-28 @ 12:27:14
URL: http://yoem.blogg.se

Postat av: Bela

Det var trevligt som satan i Onsdags, måste vi göra om oftare!

2008-05-30 @ 13:28:03
URL: http://bela.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback