morgon med skillnad

2008-05-30 @ 09:55:52 Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()

denna morgon skiljer sig lite ifrån alla andra.
visst, jag sitter vid datorn och kaffekoppen är med. MEN idag har jag A) stigit upp nio B) ätit frukost C) jag sitter vid min lillasysters dator. så visst är det skillnad

alldeles snart ska jag sätta mig med matteboken. men först ska jag bara dricka upp mitt kaffe och sedan borsta tänderna. ja och så kanske jag klär på mig också. det kan ju vara bra. ids inte riktigt springa runt i pyjamas hela dagen, hur sexigt det än är! ;)
så då är väl planen ungefär så här:
10.00-12.00 räkna matte
12.00-12.30 lunch
12.30-14.30 mer matte
14.30- ??.?? promenad eller liknande
??.??-??.?? mer matte

vet inte hur jag ska göra med tiderna där mot slutet. vill ju dra med syrran på prommis.
igår vart jag riktig hurtig. först simma jag i 30 min (japp, det finns ett badhus här i haparanda. och det har knappt förändrats nå sen jag fick 1:a klass) och sedan drog jag och syrran på kvällsprommis i ca 30-40 min.
men nu matte

Kommentarer

Postat av: Martina

kom och delta i min tävling som hålls på min sida :)

2008-05-30 @ 10:26:40
URL: http://marthiinanorman.blogg.se

Postat av: Ems

Oj vad hurtig du var! Lät som en riktigt bra dag?! :)

2008-05-30 @ 14:37:39
URL: http://yoem.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback