på väg mot ljusare tider

2008-05-24 @ 08:20:59 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

God morgon goda folket.

 

Vet ni vad? Jag tror jag håller på att få en visdomstand! Det gör ont, bara så ni vet.

 

Jaha, finns det något nytt att förtälja? Nej, egentlige inte. P vill att vi ska köpa ett hus. Själv är jag lite osäker. Han vill att vi ska ha ett hus före vi gifter oss. Själv tycker jag tvärtom att vi ska gifta oss före husköpet. Så just nu står vi väl och stampar på samma ställer och kommer inte vidare. Vi prioriterar olika saker vilket är lite frustrerande då det kan skada vår relation till varandra. Just nu är det mesta bra. Vi har pratat ut om det mesta. Men vissa saker går ju inte att lösa. Jag kan inte hjälpa att jag blir irriterad över att han tycker att det är viktigare med ett hus. Jag kan inte hjälpa att jag så gärna vill ge tösan en ?riktig? familj. Vissa saker tycker vi helt enkelt olika i. Det är väl bara någonting man måste lära sig att leva med. Men annars känns det mesta rätt bra just nu. Ja förutom att visdomstanden är på väg. Det gör faktiskt bara ont.

 

Planer idag? Förhoppningsvis vill Elin fortfarande umgås med mig. Fastän jag aldrig messade henne igår. Sorry sweet men det var som sagt massa allvarligt prat igår också. Sen skulle jag väl även vilja hinna med en kaffekopp eller en prommis med Emelie.

 

Det verkar bli vackert väder idag igen. Vad skönt. Då ska vi väl frösöka hålla oss ute med lilltösan. Och P måste ta och fixa vagnen så jag kan ta med tösan till affären. Längre vågar jag inte gå med henne. Hon har ju haft en period då hon vantrivts i vagnen. Men förhoppningsvis är den perioden över nu!

 

Nej nu har jag en tösa som klättrar på mig. Måste väl ta och underhålla henne lite


Kommentarer

Postat av: Ems

Det skulle vara skitmysigt om du ville komma med på en liten prommis i em när jag slutat jobbet :-)

2008-05-24 @ 10:49:46
URL: http://yoem.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback