tillbakablick - från när jag väntade tösan:

2008-11-03 @ 11:08:55 Permalink att vara mamma Kommentarer (3) Trackbacks ()

Först tittar vi tillbaka och mins de som inte längre finns bland oss:




Svarten, eller Svarte Greven som han egentligen hette.


Bebis med sina ungar. Klara borde finnas där någonstanns


Freja

Gravid med tösan:


på "kärleks semester" i styvmammas stuga


sursyster :D


=0) gobens skapar konst


finaste katten ever!


gobens och hans öga... de är ett riktigt mobboffer! haha


goben delar bördan med mig ;)


Sandra och Perre gifter sig :D


girlsen


fest fin


goben fixar med den nyinköpta vagnen.


lite partaj


Glad? haha


magen växer och börjar bli stor. önskar att jag haft mer fina bilder på magen och inte bara sådana där profilbilder som man tar själv


övar på mammarollen med hjälp av Ådi


Ådi tar sin del av ansvaret och kommer hem med käk... ehem...


julafton: syrran hjälper mig med håret


Love


mamma


styvmamma


haha


goben fick en klocka av mig :)


grannarna på nyår


stor mage :)


nu har värkarna startat.






Kommentarer

Postat av: Ida

Gud vad kul att se och vilken söt mage du hade! :)

2008-11-03 @ 11:26:51
URL: http://storasysteryster.blogg.se/

Postat av: Ems

Tänk vad tiden ändå gått fort?! :)

2008-11-03 @ 16:48:52
URL: http://yoem.blogg.se/

Postat av: Ems

Var så god! =)

2008-11-03 @ 18:40:52
URL: http://yoem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback